14.03.2025 Tarihli Bölüm Toplantısı
14.03.2025 Cuma günü saat 11.00'da akademik personellerin ve sınıf temsilcilerinin katılımıyla bölüm ve anabilim dalı toplantısı gerçekleştirilmiştir. Toplantıda aşağıda paylaşılan maddeler görüşülmüş ve alınan kararlar tutanak altına alınmıştır.1. Bölümdeki iş ve işlemlerin fakülte komisyonlarıyla uyumlu şekilde gerçekleştirilmesi
2. Öğretmenlik uygulaması sürecinin standarda dayalı yürütülmesi ve ilgili toplantıların
gerçekleştirilmesi.
3. Çap ve Yan Dal Danışmanlıklarının etkin ve kanıt temelli yürütülmesi. Bartın Üniversitesi
Muafiyet ve İntibak İşlemleri Yönergesi
4. Akademik danışmanlık faaliyetlerinin kanıt temelli yürütülmesi
5. Öğretim elemanlarının haftalık ders programlarını ofis kapı panolarına asmaları, haftalık ofis
danışmanlık saatinin en az iki farklı gün ve saat olacak şekilde öğrencilerle birlikte belirlenmesi
6. Engelli ve uluslararası öğrencilere yönelik bölüm koordinasyonunda oryantasyon ve rehberlik
yapılması,
7. Mezun takibi ve etkinlikleri / Erasmus bilgilendirme toplantısının yapılması
8. Ders bilgi paketlerinin nitelikli hâle getirilmesi ve güncel tutulmasına dikkat edilmesi,
9. Bölüm/program web sayfalarının güncel tutularak “Web Sayfaları ve Sosyal Medya Komisyonu”
ile iş birliği yapılması
10. Kanıt temelli devam kontrolünün sağlanması,
11. Materyallerin e-ders sistemine zamanında ve usulüne uygun yüklenmesi
12. Son sınıf öğrencileriyle iftar programının yapılması
13. Gündeme gelecek diğer maddeler